Přejít na: obsah | navigaci

AGENTURA HOSPODAŘENÍ S NEMOVITÝM MAJETKEM

Ministerstvo obrany České republiky



Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí volné systemizované místo:


občanský zaměstnanec - zástupce vedoucího střediska správy PS 0018 Praha 6 – vedoucí skupiny údržby a provozu MO-V, A oddělení provozu Praha


Požadujeme:

- vysokoškolské bakalářské vzdělání v technickém oboru;

- znalost práce na PC (MS Office – zejména WORD, EXCEL);

- organizační schopnosti;

- samostatnost, pečlivost a spolehlivost;

- trestní bezúhonnost.


Nabízíme:

- platová třída 10; - pracovní poměr na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou; - místo výkonu práce Praha;

- příjemné pracovní prostředí;

- 25 dnů dovolené;

- 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;

- příspěvky FKSP;

- benefity podle Kolektivní smlouvy;

- ubytování v gesci Ministerstva obrany;

- výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření

  započitatelné praxe.


Pracovní náplň:

Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice.

Koordinuje a řídí činnost podřízených pracovníků v působnosti referátu provozu a údržby.

Řídí pracovníky – řemeslníky referátu, přiděluje práci pomocí vystavených pracovních příkazů, kontroluje provedené opravy, provádí měsíční vyhodnocení a vede záznam o činnosti.

Vykonává povinnosti vedoucího PS 0018 Praha v době jeho nepřítomnosti (mimo otázek personálních a mzdových).

Zajišťování údržby a organizace provádění oprav svěřených zařízení.

Plánování a provádění pravidelných prohlídek svěřených technických zařízení a kontroly jejich obsluhy, vedení záznamů a dokumentace a podávaní návrhů na provedení oprav a údržby.

Zajišťování pracovní a technologické kázně pracovníků údržby.

Plánování a provádění pravidelných prohlídek budov, vedení záznamů a dokumentace a podávání návrhů na provádění oprav a údržby.

Podílí se na zpracování měsíčních a ročních plánů údržby.

Řídí opravy na objektech zabezpečovaných provozním střediskem včetně odstraňování havarijních stavů vlastními pracovníky i dodavatelskými organizacemi včetně inženýrských sítí – kabelové rozvody, kanalizační a vodovodní síť.

Provádí pravidelné předepsané technické prohlídky budov, objektů a zařízení.

Zabezpečuje opravy strojního zařízení včetně objednávek, smluv a případně výběrového řízení.

Zajišťuje provoz, opravy vzduchotechnického a klimatizačního zařízení.

Zabezpečuje provoz, opravy, revize zdvihacích zařízení.

Dbá na účelné vynakládání finančních prostředků v rámci objednávek, smluv a při provádění technického dozoru kontroluje kvalitu, rozsah prací, posuzuje, zda se jedná o cenu obvyklou v místě a čase plnění.

Dodržuje zásady protikorupčního programu MO v podmínkách AHNM Praha.

Při finančním vypořádání zakázka týkající se pořizování stavebních nebo montážních prací obsažených v klasifikaci produkce CZ – CPA pod číselnými kódy 41 až 43 odpovídá ve vazbě na režim přenesení daňové povinnosti (§ 92a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů) za správnosti výpočtu výše DPH, za správnost zatřídění stavebních nebo montážních prací dle klasifikace produkce CZ – CPA (číselné kódy 41 a 43) a za včasné předání podkladů nezbytných pro přiznání a zaplacení daně v zákonem stanovených lhůtách.


Nástup možný dle dohody.


Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na adresu:

Agentura hospodaření s nemovitým majetkem

Hradební 772/12

110 05 Praha 1

nebo na email: dvorakovap@army.cz, Petra.Dvorakova2@SIS.ACR

tel. 973 206 240


<- Vrátit se zpět na přehled nabídek