Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí volné systemizované místo:
občanský zaměstnanec - zástupce vedoucího střediska správy PS 0018 Praha 6 – vedoucí skupiny údržby a provozu MO-V, A oddělení provozu Praha
Požadujeme:
- vysokoškolské bakalářské vzdělání v technickém oboru;
- znalost práce na PC (MS Office – zejména WORD, EXCEL);
- organizační schopnosti;
- samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
- trestní bezúhonnost.
Nabízíme:
- platová třída 10; - pracovní poměr na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou; - místo výkonu práce Praha;
- příjemné pracovní prostředí;
- 25 dnů dovolené;
- 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- příspěvky FKSP;
- benefity podle Kolektivní smlouvy;
- ubytování v gesci Ministerstva obrany;
- výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření
započitatelné praxe.
Pracovní náplň:
Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice.
Koordinuje a řídí činnost podřízených pracovníků v působnosti referátu provozu a údržby.
Řídí pracovníky – řemeslníky referátu, přiděluje práci pomocí vystavených pracovních příkazů, kontroluje provedené opravy, provádí měsíční vyhodnocení a vede záznam o činnosti.
Vykonává povinnosti vedoucího PS 0018 Praha v době jeho nepřítomnosti (mimo otázek personálních a mzdových).
Zajišťování údržby a organizace provádění oprav svěřených zařízení.
Plánování a provádění pravidelných prohlídek svěřených technických zařízení a kontroly jejich obsluhy, vedení záznamů a dokumentace a podávaní návrhů na provedení oprav a údržby.
Zajišťování pracovní a technologické kázně pracovníků údržby.
Plánování a provádění pravidelných prohlídek budov, vedení záznamů a dokumentace a podávání návrhů na provádění oprav a údržby.
Podílí se na zpracování měsíčních a ročních plánů údržby.
Řídí opravy na objektech zabezpečovaných provozním střediskem včetně odstraňování havarijních stavů vlastními pracovníky i dodavatelskými organizacemi včetně inženýrských sítí – kabelové rozvody, kanalizační a vodovodní síť.
Provádí pravidelné předepsané technické prohlídky budov, objektů a zařízení.
Zabezpečuje opravy strojního zařízení včetně objednávek, smluv a případně výběrového řízení.
Zajišťuje provoz, opravy vzduchotechnického a klimatizačního zařízení.
Zabezpečuje provoz, opravy, revize zdvihacích zařízení.
Dbá na účelné vynakládání finančních prostředků v rámci objednávek, smluv a při provádění technického dozoru kontroluje kvalitu, rozsah prací, posuzuje, zda se jedná o cenu obvyklou v místě a čase plnění.
Dodržuje zásady protikorupčního programu MO v podmínkách AHNM Praha.
Při finančním vypořádání zakázka týkající se pořizování stavebních nebo montážních prací obsažených v klasifikaci produkce CZ – CPA pod číselnými kódy 41 až 43 odpovídá ve vazbě na režim přenesení daňové povinnosti (§ 92a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů) za správnosti výpočtu výše DPH, za správnost zatřídění stavebních nebo montážních prací dle klasifikace produkce CZ – CPA (číselné kódy 41 a 43) a za včasné předání podkladů nezbytných pro přiznání a zaplacení daně v zákonem stanovených lhůtách.
Nástup možný dle dohody.
Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na adresu:
Agentura hospodaření s nemovitým majetkem
Hradební 772/12
110 05 Praha 1
nebo na email: dvorakovap@army.cz, Petra.Dvorakova2@SIS.ACR
tel. 973 206 240