Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí volné systemizované místo:
občanský zaměstnanec - referent majetkové správy skupiny provozu oddělení provozu Praha odboru provozu nemovité infrastruktury
Požadujeme:
- vysokoškolské bakalářské vzdělání ve stavebním oboru;
- znalost práce na PC (MS Office – zejména WORD, EXCEL);
- organizační schopnosti;
- samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
- trestní bezúhonnost.
Nabízíme:
- platová třída 10; - pracovní poměr na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou; - místo výkonu práce Praha;
- příjemné pracovní prostředí;
- 25 dnů dovolené;
- 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- příspěvky FKSP;
- benefity podle Kolektivní smlouvy;
- ubytování v gesci Ministerstva obrany;
- výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření
započitatelné praxe.
Pracovní náplň:
Komplexně spravuje rozsáhlé a různorodé majetkové soubory.
V rámci přípravy, zadávání a kontroly veřejných zakázek, jejichž je podle harmonogramu zadávání VZ garantem.
Odborně řídí přidělená provozní střediska, vede operativní evidenci, týkající se základních údajů těchto středisek.
Koordinuje činnost PS, oddělení provozu.
Zodpovídá za věcnou správnost vymezení předmětu VZ a realizaci VZ v termínech stanovených v harmonogramu zadávání VZ.
Kontroluje plnění VZ.
Zajišťuje efektivní využití finančních a materiálových prostředků u přidělených provozních středisek.
Odpovídá za řádně čerpání finančních prostředků a za splnění akcí plánu údržby a oprav u přidělených provozních středisek.
Účastní se přejímacích a kolaudačních řízení stavebních akcí, řeší reklamace apod.
Provádí odborné odhady a kalkulace při určování škod a rozsahu havárií, odborně stanoví způsoby jejich odstranění, stanovuje prvotní opatření k zamezení dalších škod.
Komplexně zpracovává a kontroluje srovnávací rozpočty a cenové kalkulace pro rozhodovací proces výběru cenově nejvýhodnějších nabídek ke zhotovení prací a provedení služeb na oddělení provozu.
Zajišťuje rozborovou a kontrolní činnost v rámci oddělení provozu.
Metodicky a odborně zajišťuje údržby a opravy stavebních objektů u podřízených PS.
Koordinuje odborné činnosti u určených provozních středisek.
Samostatně zajišťuje agendy, odborně technické parametry a skladby stavebních objektů, zajišťuje technologické přípravy a údržbu základních fondů u určených provozních středisek.
Zajišťuje a organizuje technické vstupní kontroly projektové dokumentace složitých oprav základních fondů u určených středisek a kontroly při kolaudacích, přejímkách provozu stavebního charakteru.
Vykonává občasný technický dozor investora u náročnějších a technologicky složitějších akcí prováděných u podřízených středisek v oblasti provozu.
Zajišťuje efektivní využití finančních a materiálových prostředků u útvarů a středisek na přiděleném teritoriu.
Je členem komisí pro výběrová řízení dle zadávacího řádu.
Řídí zajišťování a provádí kontrolu realizace provádění odborných oprav a údržby speciálních a složitých zařízení, systémů a staveb.
Zpracovává podklady pro zakázky dle zák. č. 137/2006 Sb.
Koordinuje činnost PS v oblasti zadávání VZ do ET TEM, podílí se na zajištění činnosti podřízených středisek v souvislosti se zadáváním VZ do ET TEM a osobně zadává VZ do ET TEM.
Zodpovídá za zadávání jednotlivých VZ do ET TEM a předkládá vyhodnocení VZ k vyjádření a podpisu.
Zpracovává podklady pro vyjádření zadavatele k případným námitkám podaným uchazeči v soutěžích.
Připravuje věcné podklady pro uzavírání smluv týkajících se údržby, oprav a smluvních záležitostí.
Odpovídá za kontrolu faktur z hlediska formální náležitosti, dále odpovídá za neprodlené vyřízení faktur v oblasti jí svěřené tak, aby mohly být proplaceny ve lhůtě splatnosti.
Kontroluje zabezpečení a provádění prací nevýrobní povahy a služeb u určených středisek.
Nástup možný dle dohody.
Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na adresu:
Agentura hospodaření s nemovitým majetkem
Hradební 772/12
110 05 Praha 1
nebo na email: dvorakovap@army.cz, Petra.Dvorakova2@SIS.ACR
tel. 973 206 240