Přejít na: obsah | navigaci

AGENTURA HOSPODAŘENÍ S NEMOVITÝM MAJETKEM

Ministerstvo obrany České republiky



Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí volné systemizované místo:

občanský zaměstnanec – technický pracovník skupiny údržby a provozu správy PS 0004 Praha 9 oddělení provozu Praha odboru provozu nemovité infrastruktury Agentury hospodaření s nemovitým majetkem.


Požadujeme:

- min. střední odborné vzdělání s maturitou;

- znalost práce na PC (MS Office – zejména WORD, EXCEL);

- uživatelská znalost systému elektronické spisové služby (znalost práce v systému ESSS Defence výhodou);

- organizační schopnosti;

- samostatnost, pečlivost a spolehlivost;

- trestní bezúhonnost.


Nabízíme:

- platová třída 9; - pracovní poměr na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou; - místo výkonu práce Praha;

- příjemné pracovní prostředí;

- 25 dnů dovolené;

- 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;

- příspěvky FKSP;

- benefity podle Kolektivní smlouvy;

- ubytování v gesci Ministerstva obrany;

- výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření

  započitatelné praxe.


Pracovní náplň:

Komplexní a samostatné účtování v rámci uceleného okruhu účetnictví, například majetku, zúčtovacích vztahů (pohledávek a závazků včetně dluhů), zúčtovávání daní a dotací a finančních prostředků a zdrojů včetně řešení případů porušení povinnosti podle zákona o účetnictví s příslušnými orgány.

Zabezpečuje vedení evidence a účtování majetku v ISL v regionu Praha.

Provádí účetní práce spojené s příjmem a výdejem majetku.

Zajišťuje podklady pro návrhy na odsun materiálu, odprodej a jeho vyřazení.

Podílí se na provádění inventarizace majetku.

Připravuje podklady pro inventarizaci majetku, rušení nepotřebného majetku.

Má hmotnou odpovědnost za materiál.

Vede evidenci logistického materiálu.

Zpracovává návrhy na další využití materiálu - odprodej.

Provádí porovnání evidence sledovaného materiálu s podřízenými PS.

Odpovídá za správné přijímání, odesílání a ukládání účetních dokladů.

Vyřizuje reklamace nesprávných účetních dokladů.

Účastní se školení pořádaných nadřízeným stupněm.

Spolupracuje s odbornými pracovníky nadřízeného stupně.

Zodpovídá za objednávání materiálu, jeho přejímku, uskladnění a řádné označení, výdej a odpisy materiálu z karet.

Zajišťuje skartační řízení podle příslušných předpisů.

Zabezpečuje kompletní spisovou evidenci a před archivní péči o písemnosti.

Zodpovídá za nakládání a evidenci majetku VZ 3255 – DEPOZIT.


Nástup možný dle dohody.

Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na adresu:

Agentura hospodaření s nemovitým majetkem

Hradební 772/12

110 05 Praha 1

nebo na email: dvorakovap@army.cz, Petra.Dvorakova2@SIS.ACR

tel. 973 206 240


<- Vrátit se zpět na přehled nabídek