Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí:
________________________________________
Referent majetkové správy nemovitého majetku
Požadujeme:
- bakalářské nebo vysokoškolské vzdělání technického nebo přírodovědeckého směru,
- znalosti z oblastí stavebního inženýrství, zeměměřičství a územního plánování vítány;
- trestní bezúhonnost;
- znalost práce na PC (word, excel);
- výborné komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, systematičnost, týmová spolupráce, ochota sebevzdělávání.
Nabízíme:
- platová třída 11;
- odpovídající osobní ohodnocení;
- pracoviště v centru Prahy;
- 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- příspěvek na stravování (stravenky);
- příspěvek zaměstnavatele na důchodové spoření;
- vzdělávací kurzy, školení a sportovní dny;
- možnost ubytování v gesci Ministerstva obrany;
Pracovní činnost:
- Zajišťování specializovaných odborných činností oblasti majetkové, majetkoprávní a restituční.
- Vykonává i zajišťuje geodetické a kartografické činnosti.
- Samostatně vytváří informační systém agendy týkající se evidence pozemků včetně zajišťování ochrany individuálních dat vojenských objektů vůči civilnímu sektoru.
- K tomu využívá a obsluhuje program MISYS, zajišťuje porovnání údajů vedených v katastru nemovitostí s údaji v ISL, vyhodnocuje zjištěné rozdíly včetně zajištění potřebných dokladů ke správnému účtování MU 7.0.
- Provádí kontrolu smluv o nabývání nemovitého majetku do příslušnosti hospodaření MO z hlediska úplnosti a správnosti specifikace převodu majetku evidovaného v katastru nemovitostí včetně kontroly nutných dokladů (výpisy z KN, výpisy z PK, srovnávací sestavení parcel, geometrické plány apod.).
- Zajišťuje majetkoprávní uspořádání nemovitostí.
- Vyřizuje žádosti a nároky podané u AHNM v souvislosti s restitučními zákony a dalšími předpisy týkajícími se vrácení (vydání) nemovitého majetku.
- Zpracovává stanoviska, týkající se užívání dočasně nepotřebného nemovitého majetku v příslušnosti hospodařit MO cizími subjekty, případně návrhy na zřízení věcných břemen, včetně předchozího zajištění potřebných dokladů (doklady smluvní strany, rozhodnutí o dočasné nepotřebnosti apod.) podle platných metodik.
- Kontroluje a vyjadřuje se k návrhům smluv, jejichž předmětem je nakládání s nemovitým majetkem.
- Zpracovává stanoviska účastníka řízení, vedených podle zákona č. 183/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a předpisů souvisejících, kontroluje dodržování uložených podmínek civilním investorům.
- Zpracovává stanoviska k návrhům pozemkových úprav.
- Podílí se na inventarizaci pozemků v příslušnosti hospodaření MO ČR na teritoriu oddělení.
- Zúčastňuje se fyzických prohlídek a předávání objektů a nemovitostí.
- Doplňuje údaje týkající se MU 7.0 v ISL v rámci působnosti skupiny.
- Zpracovává podklady pro plánování finančních prostředků na výdaje spojené se správou nemovitého majetku.
- Zpracovává souhrnná hlášení za výše uvedené oblasti plnění úkolů skupiny.
Nástup možný ihned.
Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na adresu:
Agentura hospodaření s nemovitým majetkem
Hradební 772/12
P.O.BOX 45
110 05 PRAHA 1
Kontaktní osoba: Petra Dvořáková, personalista AHNM
tel. 973 206 240, e-mail: petra.dvorakova@army.cz