Přejít na: obsah | navigaci

AGENTURA HOSPODAŘENÍ S NEMOVITÝM MAJETKEM

Ministerstvo obrany České republiky



Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí:

________________________________________

Referent majetkové správy nemovitého majetku


Požadujeme:

- bakalářské nebo vysokoškolské vzdělání technického nebo přírodovědeckého směru,

- znalosti z oblastí stavebního inženýrství, zeměměřičství a územního plánování vítány;

- trestní bezúhonnost;

- znalost práce na PC (word, excel);

- výborné komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, systematičnost, týmová spolupráce, ochota sebevzdělávání.


Nabízíme:

- platová třída 11;

- odpovídající osobní ohodnocení;

- pracoviště v centru Prahy;

- 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;

- příspěvek na stravování (stravenky);

- příspěvek zaměstnavatele na důchodové spoření;

- vzdělávací kurzy, školení a sportovní dny;

- možnost ubytování v gesci Ministerstva obrany;


Pracovní činnost:

- Zajišťování specializovaných odborných činností oblasti majetkové, majetkoprávní a restituční.

- Vykonává i zajišťuje geodetické a kartografické činnosti.

- Samostatně vytváří informační systém agendy týkající se evidence pozemků včetně zajišťování ochrany individuálních dat vojenských objektů vůči civilnímu sektoru.

- K tomu využívá a obsluhuje program MISYS, zajišťuje porovnání údajů vedených v katastru nemovitostí s údaji v ISL, vyhodnocuje zjištěné rozdíly včetně zajištění potřebných dokladů ke správnému účtování MU 7.0.

- Provádí kontrolu smluv o nabývání nemovitého majetku do příslušnosti hospodaření MO z hlediska úplnosti a správnosti specifikace převodu majetku evidovaného v katastru nemovitostí včetně kontroly nutných dokladů (výpisy z KN, výpisy z PK, srovnávací sestavení parcel, geometrické plány apod.).

- Zajišťuje majetkoprávní uspořádání nemovitostí.

- Vyřizuje žádosti a nároky podané u AHNM v souvislosti s restitučními zákony a dalšími předpisy týkajícími se vrácení (vydání) nemovitého majetku.

- Zpracovává stanoviska, týkající se užívání dočasně nepotřebného nemovitého majetku v příslušnosti hospodařit MO cizími subjekty, případně návrhy na zřízení věcných břemen, včetně předchozího zajištění potřebných dokladů (doklady smluvní strany, rozhodnutí o dočasné nepotřebnosti apod.) podle platných metodik.

- Kontroluje a vyjadřuje se k návrhům smluv, jejichž předmětem je nakládání s nemovitým majetkem.

- Zpracovává stanoviska účastníka řízení, vedených podle zákona č. 183/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a předpisů souvisejících, kontroluje dodržování uložených podmínek civilním investorům.

- Zpracovává stanoviska k návrhům pozemkových úprav.

- Podílí se na inventarizaci pozemků v příslušnosti hospodaření MO ČR na teritoriu oddělení.

- Zúčastňuje se fyzických prohlídek a předávání objektů a nemovitostí.

- Doplňuje údaje týkající se MU 7.0 v ISL v rámci působnosti skupiny.

- Zpracovává podklady pro plánování finančních prostředků na výdaje spojené se správou nemovitého majetku.

- Zpracovává souhrnná hlášení za výše uvedené oblasti plnění úkolů skupiny.


Nástup možný ihned.


Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na adresu:

Agentura hospodaření s nemovitým majetkem

Hradební 772/12

P.O.BOX 45

110 05 PRAHA 1


Kontaktní osoba: Petra Dvořáková, personalista AHNM

tel. 973 206 240, e-mail: petra.dvorakova@army.cz


<- Vrátit se zpět na přehled nabídek