Přejít na: obsah | navigaci

AGENTURA HOSPODAŘENÍ S NEMOVITÝM MAJETKEM

Ministerstvo obrany České republiky



Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí :

________________________________________

o.z. – finanční referent

občanský zaměstnanec – finanční referent oddělení rozpočtu a finančních náležitostí odboru finančního Praha


Požadujeme:

- min. SŠ vzdělání;

- zdravotní způsobilost;

- trestní bezúhonnost.


Nabízíme:

- platová třída 9;

- místo výkonu práce: Praha;

- 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;

- příspěvek na stravování;

- benefity podle Kolektivní smlouvy;

- vzdělávací kurzy a školení;

- příjemné pracovní prostředí;

- výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření

  započitatelné praxe.


Pracovní činnost:

- vedení předepsané operativní evidence v příslušných modulech finančního informačního systému GINIS k zajištění rozpočtového krytí a následného uspokojování závazků u výdajů na pořízení majetku a služeb NI realizovaných příslušnými příkazci operací;

- podílí se na zpracování podkladů pro řídící a rozhodovací činnost nadřízených v oblasti rozpočtu a účetnictví;

- sledování a vyhodnocování stavu čerpání rozpočtových prostředků roku a plní úkoly související s inventarizací majetku a závazků za finanční oblast;

- odpovídá za včasné účtování a vypořádání podmíněných závazků v daném roce za výdaje NI a za včasnou úhradu závazků, včetně poskytování a vyúčtování záloh dodavatelům;

- odpovídá za správné a včasné zpracování a předkládání podkladových účetních záznamů příslušné účtárně AF apod.


Nástup možný dle domluvy.

Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na adresu:

Agentura hospodaření s nemovitým majetkem

Hradební 772/12

110 05 Praha 1

nebo na email: dvorakovap@army.cz, petra.dvorakova@sis.acr.

Kontaktní osoba: Petra Dvořáková, tel. 973 206 240, 702 000 706


<- Vrátit se zpět na přehled nabídek