Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí:
________________________________________
o.z. – právník - referent hospodaření s majetkem státu a územních samosprávných celků Praha
občanský zaměstnanec – právník - referent hospodaření s majetkem státu a územních samosprávných celků ředitelství Agentury hospodaření s nemovitým majetkem
Požadujeme:
- ukončené VŠ vzdělání v oboru práva (znalost pracovního práva výhodou);
- zdravotní způsobilost;
- trestní bezúhonnost;
- řidičský průkaz sk. „B“ výhodou.
Nabízíme:
- platová třída 13;
- místo výkonu práce: Praha;
- 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- příspěvek na stravování;
- benefity podle Kolektivní smlouvy;
- vzdělávací kurzy a školení;
- příjemné pracovní prostředí;
- výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření započitatelné praxe.
Pracovní činnost:
- Řídí výkon hospodaření s majetkem MU 7.0.
- Podílí se na vydávání odborných pokynů pro hospodaření a nakládání s majetkem MU 7.0, v rozsahu čl. 43, odst. 7, po posouzení odborem správy majetku RMO č. 48/2013, Věstníku.
- Podílí se na zpracování specifikace majetku, odpovídá za úplnost specifikace majetku u centrálně pořizovaného majetku.
- Odpovídá za přiřazení atributů majetku v oblasti: způsobu nabývání majetku a pořízení služeb centrálním nebo decentrálním způsobem, sledování majetku podle kategorií, účetního zatřídění majetku a parametrů účetních odpisů u jednotlivých položek majetku, sledování životnosti položek majetku, způsobu užívání a sledování majetku.
- Zabezpečuje začlenění majetku do majetkových uskupení při nabývání a při zavádění majetku do užívání.
- Navrhuje nepotřebnost (dočasné nepotřebnosti) jednotlivých položek majetku.
- Spolupracuje s oddělením katalogizace majetku při katalogizaci majetku v souladu s RMO č. 25/2004, Věstníku.
- Zpracovává metodické postupy pro kontrolní činnost v oblasti hospodaření s majetkem.
- Podílí se na kontrole hospodaření s majetkem, vede přehled o jejich výsledcích a činí opatření k odstraňování zjištěných nedostatků.
- Stanovuje metodické postupy pro kontroly hospodaření po jednotlivých druzích majetku ve správě AHNM.
- Vyhodnocuje perspektivnost a využití nemovitých věcí a navrhuje vydávání a aktualizaci vnitřních předpisů v majetkové oblasti MU 7.0.
- Zabezpečuje součinnost s akvizičními pracovišti a sleduje realizaci zakázek.
- Podílí se na zajišťování přejímání majetku do užívání (výpůjčky a nájmy) a přejímání majetku od jiných organizačních složek (změna příslušnosti hospodařit s majetkem státu) včetně uzavírání příslušných smluvních vztahů.
- Manažerům cílů předkládá návrhy na opatření k hospodárnému, účelnému a efektivnímu hospodaření s veřejnými prostředky.
- Podílí se na přípravě smluvních vztahů na dočasně nepotřebný majetek.
- Koordinuje výběrová řízení na pronájem nemovitých věcí, které MO potřebuje ke své činnosti.
- Koordinuje a řídí pravidla ukládání stavebně technické a majetkoprávní dokumentace v centrální evidenci MU 7.0.
- Spolupracuje se skupinou personální v oblasti přípravy pracovněprávních dokumentů a zpracovává pro tuto skupinu právní stanoviska.
- Zajišťuje výkon právního poradenství pro potřeby zaměstnanců ředitelství AHNM.
Nástup možný dle dohody.
Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na adresu:
Agentura hospodaření s nemovitým majetkem
Hradební 772/12
110 05 Praha 1
nebo na email: dvorakovap@army.cz, petra.dvorakova@sis.acr.
Kontaktní osoba: Petra Dvořáková, tel. 973 206 240, 702 000 706