Přejít na: obsah | navigaci

AGENTURA HOSPODAŘENÍ S NEMOVITÝM MAJETKEM

Ministerstvo obrany České republiky



Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí:

________________________________________

o.z. – právník - referent hospodaření s majetkem státu a územních samosprávných celků Praha

občanský zaměstnanec – právník - referent hospodaření s majetkem státu a územních samosprávných celků ředitelství Agentury hospodaření s nemovitým majetkem


Požadujeme:

- ukončené VŠ vzdělání v oboru práva (znalost pracovního práva výhodou);

- zdravotní způsobilost;

- trestní bezúhonnost;

- řidičský průkaz sk. „B“ výhodou.


Nabízíme:

- platová třída 13;

- místo výkonu práce: Praha;

- 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;

- příspěvek na stravování;

- benefity podle Kolektivní smlouvy;

- vzdělávací kurzy a školení;

- příjemné pracovní prostředí;

- výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření započitatelné praxe.


Pracovní činnost:

- Řídí výkon hospodaření s majetkem MU 7.0.

- Podílí se na vydávání odborných pokynů pro hospodaření a nakládání s majetkem MU 7.0, v rozsahu čl. 43, odst. 7, po posouzení odborem správy majetku RMO č. 48/2013, Věstníku.

- Podílí se na zpracování specifikace majetku, odpovídá za úplnost specifikace majetku u centrálně pořizovaného majetku.

- Odpovídá za přiřazení atributů majetku v oblasti: způsobu nabývání majetku a pořízení služeb centrálním nebo decentrálním způsobem, sledování majetku podle kategorií, účetního zatřídění majetku a parametrů účetních odpisů u jednotlivých položek majetku, sledování životnosti položek majetku, způsobu užívání a sledování majetku.

- Zabezpečuje začlenění majetku do majetkových uskupení při nabývání a při zavádění majetku do užívání.

- Navrhuje nepotřebnost (dočasné nepotřebnosti) jednotlivých položek majetku.

- Spolupracuje s oddělením katalogizace majetku při katalogizaci majetku v souladu s RMO č. 25/2004, Věstníku.

- Zpracovává metodické postupy pro kontrolní činnost v oblasti hospodaření s majetkem.

- Podílí se na kontrole hospodaření s majetkem, vede přehled o jejich výsledcích a činí opatření k odstraňování zjištěných nedostatků.

- Stanovuje metodické postupy pro kontroly hospodaření po jednotlivých druzích majetku ve správě AHNM.

- Vyhodnocuje perspektivnost a využití nemovitých věcí a navrhuje vydávání a aktualizaci vnitřních předpisů v majetkové oblasti MU 7.0.

- Zabezpečuje součinnost s akvizičními pracovišti a sleduje realizaci zakázek.

- Podílí se na zajišťování přejímání majetku do užívání (výpůjčky a nájmy) a přejímání majetku od jiných organizačních složek (změna příslušnosti hospodařit s majetkem státu) včetně uzavírání příslušných smluvních vztahů.

- Manažerům cílů předkládá návrhy na opatření k hospodárnému, účelnému a efektivnímu hospodaření s veřejnými prostředky.

- Podílí se na přípravě smluvních vztahů na dočasně nepotřebný majetek.

- Koordinuje výběrová řízení na pronájem nemovitých věcí, které MO potřebuje ke své činnosti.

- Koordinuje a řídí pravidla ukládání stavebně technické a majetkoprávní dokumentace v centrální evidenci MU 7.0.

- Spolupracuje se skupinou personální v oblasti přípravy pracovněprávních dokumentů a zpracovává pro tuto skupinu právní stanoviska.

- Zajišťuje výkon právního poradenství pro potřeby zaměstnanců ředitelství AHNM.


Nástup možný dle dohody.


Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na adresu:

Agentura hospodaření s nemovitým majetkem

Hradební 772/12

110 05 Praha 1

nebo na email: dvorakovap@army.cz, petra.dvorakova@sis.acr.

Kontaktní osoba: Petra Dvořáková, tel. 973 206 240, 702 000 706


<- Vrátit se zpět na přehled nabídek