Přejít na: obsah | navigaci

AGENTURA HOSPODAŘENÍ S NEMOVITÝM MAJETKEM

Ministerstvo obrany České republiky



Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí :

o.z. - investiční referent oddělení investic

občanský zaměstnanec – investiční referent oddělení investic Praha odboru řízení staveb Agentury hospodaření s nemovitým majetkem


Požadujeme:

- vysokoškolské magisterské vzdělání ve stavebním studijním oboru;

- samostatnost, pečlivost, spolehlivost;

- znalost stavebního zákona a zákona o zadávání veřejných zakázek;

- znalost zákona o registru smluv;

- trestní bezúhonnost;

- zdravotní způsobilost;

- schopnost rychlého a věcného rozhodování;

- flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání;

- řidičské oprávnění sk. „B” výhodou.


Nabízíme:

- pracovní poměr na dobu určitou s tříměsíční zkušební dobou s možností následné změny na dobu neurčitou;

- platová třída 11;

- místo výkonu práce Hradební 772/12, 110 00 Praha 1;

- 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;

- příspěvek na stravování;

- benefity podle Kolektivní smlouvy;

- vzdělávací kurzy a školení;

- příspěvky FKSP;

- pružnou pracovní dobu;

- výše základního platu bude stanovena po předložení dosavadní praxe a následném vytvoření

   zápočtu praxe.


Popis pracovní činnosti:

- koordinace přípravy a realizace investic, zpracování investičních záměrů, koordinace finančního zajišťování investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy a řešení rozporů a zpracovávání odborných technických posudků, organizace vypořádání majetkoprávních vztahů;

- zajišťuje a zodpovídá za přípravu a realizaci přidělených stavebních akcí zařazených do programového financování resortu MO (dále jen stavebních investičních akcí), včetně návrhů způsobů financování, projektové přípravy, návrhů řešení majetkoprávních vztahů a technicko – ekonomických požadavků, zpracovávání propočtů a plánů nákladů na přípravné průzkumné, projektové a realizační práce, výběr a koordinaci dodavatelů a jiných účastníků stavby, přípravu, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace dozorování průběhu realizace těchto akcí, přebírání prací, zpracovávání zápisů a protokolů o předání staveb, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace, a to vše ve smyslu platných právních předpisů, technických norem a interních předpisů MO v rozsahu působnosti AHNM, zejména podmínek daných řídící dokumentací jednotlivých akcí;

- vede veškerou s tím spojenou agendu;

- zodpovídá za technicko – ekonomické hodnocení efektivnosti investic včetně návrhů opatření na změny;

- zodpovídá za výkon technického dozoru investora (objednatele) u přidělených stavebních investičních akcí;

- komplexně řídí proces vstupní, mezioperační a výstupní kontroly objednatele na stavebně a technologicky nejnáročnějších akcích, zajišťuje koordinaci zhotovitelů a jiných účastníků těchto akcí;

- komplexně zajišťuje, organizuje a zodpovídá za kontroly technických parametrů nejnáročnějších stavebních (technologických) akcí programového financování (příp. i akcí oprav a údržby stavebních objektů a technologických zařízení) a zodpovídá za kontrolu provedení stavebních a montážních prací – staveb v souladu s legislativou a projektovou dokumentací;

- samostatně provádí analýzu postupu prací zhotovitelů a dodržování ustanovení uzavřených smluv včetně návrhů na opatření při jejich neplnění;

- zodpovídá za finanční a věcnou správnost daňových dokladů – faktur předkládaných zhotoviteli, zajišťuje průběžnou kontrolu čerpání finančních prostředků;

- připravuje podklady, zpracovává stanoviska a spolupracuje při projednávání návrhů smluv a jejich dodatků v oblasti přípravy a realizace stavebních akcí;

- zodpovídá za optimální využití přidělených finančních prostředků vč. vedení nezbytné finanční agendy a provádění ekonomických rozborů;

- zpracovává podklady pro zaúčtování dokončených stavebních akcí;

- zpracovává podklady pro zadávání administrativních údajů v systému FIS – GINIS;

- zabezpečuje přípravu a účastní se přejímek a kolaudačních řízení vč. předání staveb (technologických zařízení) do užívání, v případě určení vykonává funkci předsedy přejímací komise nebo reklamačního řízení;

- podílí se na přípravě zadávacích podmínek pro výběrová řízení v oblasti přípravy a realizace staveb (technologických zařízení), v případě jmenování do komisí pro výběrová řízení plní úkoly člena komise;

- podílí na zabezpečení evidenčních a statistických úkolů souvisejících s programovým financováním resortu MO, zejména se podílí na zpracování závěrečného vyhodnocení přidělených stavebních akcí;

- u přidělených stavebních investičních akcí vykonává technický dozor stavebníka nad prováděním stavby ve smyslu § 152, zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů – rozsah výkonu technického dozoru objednatele a technického dozoru stavebníka je stanoven „ Pracovní instrukcí č. 01/18 z 24. ledna 2018“.


Nástup možný dle dohody.


Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na adresu:

Agentura hospodaření s nemovitým majetkem

Hradební 772/12

110 00 Praha 1

nebo na email: Petra.Dvorakova2@SIS.acr, dvorakovap@army.cz

Kontaktní osoba: Petra Dvořáková, 973 206 240, 702 000 706


<- Vrátit se zpět na přehled nabídek