Přejít na: obsah | navigaci

AGENTURA HOSPODAŘENÍ S NEMOVITÝM MAJETKEM

Ministerstvo obrany České republiky



Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí :


občanský zaměstnanec – technický pracovník skupiny údržby a provozu správy PS 0004 Praha 9 oddělení provozu Praha odboru provozu nemovité infrastruktury


Požadujeme:

- min. SŠ vzdělání v technickém či stavebním oboru;

- zdravotní způsobilost;

- trestní bezúhonnost;

- řidičský průkaz sk. „B“ výhodou.


Nabízíme:

- platová třída 9;

- místo výkonu práce: Praha;

- 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;

- příspěvek na stravování;

- benefity podle Kolektivní smlouvy;

- vzdělávací kurzy a školení;

- příjemné pracovní prostředí;

- výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření

  započitatelné praxe.


Pracovní činnost:

- zajišťování údržby a organizace provádění oprav svěřených zařízení;

- plánování a provádění pravidelných prohlídek svěřených technických zařízení a kontroly jejich obsluhy, vedení záznamů dokumentace a provádění záznamů a dokumentace a podávání návrhů na provádění oprav a údržby;

- provádění školení obsluh technických zařízení a strojů, například jeřábů a vazačů;

- zajišťování pracovní a technologické kázně pracovníků údržby;

- komplexní a samostatná příprava kontrolních rozpočtů, například na nákup majetku, služeb, oprav;

- komplexní kontrola vztahů (pohledávek a závazků včetně dluhů), řešení případů porušení povinnosti podle zákona o účetnictví s příslušnými orgány;

- zajišťuje podklady pro návrhy na odsun materiálu, odprodej a jeho vyřazení (dřevo a kovový odpad);

- podílí se na provádění inventarizace majetku, dle pokynů a vydaných komisí;

- připravuje podklady pro VZMR z HMG;

- příprava specifikací na nabývání majetku, služeb a oprav, dle vydaných Metodických pokynů;

- příprava VZMR, dle pokynů AHNM, včetně zpracovávání smluv a objednávek, dle vydaných vzorů AHNM;

- kontroluje odevzdané podklady do ET NEN;

- odpovídá za správné přijímání, odesílání a ukládání účetních dokladů;

- vyřizuje reklamace nesprávných dokladů;

- účastní se školení pořádaných nadřízeným stupněm;

- spolupracuje s odbornými pracovníky nadřízeného stupně;

- zabezpečuje kompletní spisovou evidenci v ESSS;

- zajišťuje skartační řízení podle příslušných předpisů.


Nástup možný od 1. 6. 2024.


Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na adresu:

Agentura hospodaření s nemovitým majetkem

Hradební 772/12

110 05 Praha 1

nebo na email: dvorakovap@army.cz, petra.dvorakova@sis.acr.

Kontaktní osoba: Petra Dvořáková, tel. 973 206 240, 702 000 706


<- Vrátit se zpět na přehled nabídek