Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí :
o.z. - referent majetkové správy – zástup za rodičovskou dovolenou
občanský zaměstnanec - referent majetkové správy ředitelství odboru řízení staveb Agentury hospodaření s nemovitým majetkem
Požadujeme:
- vysokoškolské bakalářské vzdělání v technickém oboru;
- znalost práce na PC, Word, Excel;
- samostatnost, pečlivost, spolehlivost;
- trestní bezúhonnost;
- zdravotní způsobilost;
- osvědčení fyzické osoby na stupeň utajení „DŮVĚRNÉ“;
- schopnost rychlého a věcného rozhodování;
- flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání;
- řidičské oprávnění sk. „B” výhodou.
Nabízíme:
- platová třída 10;
- místo výkonu práce Praha 1
- 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- příspěvek na stravování;
- benefity podle Kolektivní smlouvy;
- vzdělávací kurzy a školení;
- příspěvky FKSP;
- pružnou pracovní dobu;
- výše základního platu bude stanovena po předložení dosavadní praxe a následném vytvoření
zápočtu praxe.
Popis pracovních činností:
- samostatná tvorba informačního systému v rámci AHNM, včetně zajišťování ochrany individuálních dat o veřejných zakázkách malého rozsahu;
- zabezpečuje tvorbu a vedení informačního systému AHNM, včetně nepřetržité aktualizace a vyhodnocování všech evidencí v této oblasti užívaných;
- zabezpečuje vedení a průběžnou aktualizaci databáze dodavatelských firem, včetně jejího pravidelného vyhodnocování na základě informací jednotlivých odborných součástí AHNM;
- zabezpečuje přípravu podkladů pro stanoviska a rozhodnutí, zpracovávaná a připravovaná na úrovni OŘS, zejména v oblasti veřejných zakázek malého rozsahu;
- koordinuje administrativně technické nebo jiné provozně technické práce OŘS;
- podle rozhodnutí zástupce ředitele – ředitele odboru řízení staveb vede jeho plán činnosti a realizuje jeho úkoly a podle jeho nařízení plní úkoly a zajišťuje součinnost s organizacemi a činiteli státní správy a samosprávy;
- vede spisovou agendu zástupce ředitele – ředitele odboru řízení staveb;
- zpracovává a vede přehledy přítomnosti, měsíční podklady platů a plány dovolených, včetně jejich vyhodnocování pro OŘS;
- zabezpečuje zpracování administrativní agendy v rámci OŘS;
- odpovídá za věcnou správnost podkladů pro zadávání VZ a zadávání dle harmonogramu zadávání VZ;
- zpracovává podklady pro zakázky dle zákona č. 137/2006 Sb.;
- zodpovídá za vedení podkladů pro zadávání VZ a předkládá vyhodnocení VZ k vyjádření a podpisu.
Nástup možný od dle dohody.
Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na adresu:
Agentura hospodaření s nemovitým majetkem
Hradební 772/12
110 00 Praha 1
nebo na email: Petra.Dvorakova2@SIS.acr, dvorakovap@army.cz
Kontaktní osoba: Petra Dvořáková, 973 206 240, 702 000 706