Přejít na: obsah | navigaci

AGENTURA HOSPODAŘENÍ S NEMOVITÝM MAJETKEM

Ministerstvo obrany České republiky



Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí :


o.z. - referent majetkové správy – zástup za rodičovskou dovolenou

občanský zaměstnanec - referent majetkové správy ředitelství odboru řízení staveb Agentury hospodaření s nemovitým majetkem


Požadujeme:

- vysokoškolské bakalářské vzdělání v technickém oboru;

- znalost práce na PC, Word, Excel;

- samostatnost, pečlivost, spolehlivost;

- trestní bezúhonnost;

- zdravotní způsobilost;

- osvědčení fyzické osoby na stupeň utajení „DŮVĚRNÉ“;

- schopnost rychlého a věcného rozhodování;

- flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání;

- řidičské oprávnění sk. „B” výhodou.


Nabízíme:

- platová třída 10;

- místo výkonu práce Praha 1

- 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;

- příspěvek na stravování;

- benefity podle Kolektivní smlouvy;

- vzdělávací kurzy a školení;

- příspěvky FKSP;

- pružnou pracovní dobu;

- výše základního platu bude stanovena po předložení dosavadní praxe a následném vytvoření

   zápočtu praxe.


Popis pracovních činností:

- samostatná tvorba informačního systému v rámci AHNM, včetně zajišťování ochrany individuálních dat o veřejných zakázkách malého rozsahu;

- zabezpečuje tvorbu a vedení informačního systému AHNM, včetně nepřetržité aktualizace a vyhodnocování všech evidencí v této oblasti užívaných;

- zabezpečuje vedení a průběžnou aktualizaci databáze dodavatelských firem, včetně jejího pravidelného vyhodnocování na základě informací jednotlivých odborných součástí AHNM;

- zabezpečuje přípravu podkladů pro stanoviska a rozhodnutí, zpracovávaná a připravovaná na úrovni OŘS, zejména v oblasti veřejných zakázek malého rozsahu;

- koordinuje administrativně technické nebo jiné provozně technické práce OŘS;

- podle rozhodnutí zástupce ředitele – ředitele odboru řízení staveb vede jeho plán činnosti a realizuje jeho úkoly a podle jeho nařízení plní úkoly a zajišťuje součinnost s organizacemi a činiteli státní správy a samosprávy;

- vede spisovou agendu zástupce ředitele – ředitele odboru řízení staveb;

- zpracovává a vede přehledy přítomnosti, měsíční podklady platů a plány dovolených, včetně jejich vyhodnocování pro OŘS;

- zabezpečuje zpracování administrativní agendy v rámci OŘS;

- odpovídá za věcnou správnost podkladů pro zadávání VZ a zadávání dle harmonogramu zadávání VZ;

- zpracovává podklady pro zakázky dle zákona č. 137/2006 Sb.;

- zodpovídá za vedení podkladů pro zadávání VZ a předkládá vyhodnocení VZ k vyjádření a podpisu.


Nástup možný od dle dohody.


Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na adresu:

Agentura hospodaření s nemovitým majetkem

Hradební 772/12

110 00 Praha 1

nebo na email: Petra.Dvorakova2@SIS.acr, dvorakovap@army.cz

Kontaktní osoba: Petra Dvořáková, 973 206 240, 702 000 706


<- Vrátit se zpět na přehled nabídek