Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí volné systemizované místo:
občanský zaměstnanec – BIM koordinátor oddělení podpory projektů a kontroly veřejných zakázek odboru podpory majetkového hospodáře Agentury hospodaření s nemovitým majetkem.
Požadujeme:
- SŠ nebo VŠ vzdělání technického směru (vhodné i pro absolventy);
- splnění předpokladů k získání bezpečnostní prověrky ve stupni „Důvěrné“;
- znalost práce na PC (MS Office – zejména WORD, EXCEL);
- samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
- ochotu intenzivně se vzdělávat v dynamicky se vyvíjecí oblasti, jako je informační managment staveb a navazující témata s návazností na digitalizaci stavebnictví v ČR;
- ochota cestovat v rámci ČR za účelem účasti na vícedenním jednání, školení nebo semináři/konference;
- analytické myšlení a schopnost identifikovat úzká místa v procesech.
Výhodou je:
- základní znalosti v oblasti procesního řízení,
- základní znalosti v oblasti práci s daty, resp. s databázemi a jejich nastavení pro strojové čtení,
- základní znalost BIM problematiky:
o Tvorba zadání a požadavků ze strany objednatele,
o Kontrola odevzdaných Informačních modelů staveb,
o Znalost CAFM systémů,
- znalost problematiky dlouhodobého ukládání dokumentů v analogové nebo v digitální podobě,
- řidičský průkaz skupiny B,
- bezpečnostní prověrka ve stupni "Důvěrné", resp. ochota jí získat.
Nabízíme:
- 13. platová třída;
- pracovní poměr na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou;
- možnost uzavření pracovního poměru na plný či zkrácený úvazek;
- místo výkonu práce Praha, Pardubice nebo Brno;
- 25 dnů dovolené;
- 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů (sick days);
- stravenkový paušál;
- příspěvky FKSP;
- služební mobil a notebook (PC a doplňky dle potřeby);
- flexibilní pracovní doba;
- benefity podle Kolektivní smlouvy;
- výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření
započitatelné praxe.
- Zajímavou práci, která ve střednědobém i v dlouhodobém horizontu zabezpečí nemovitou infrastrukturu pro rezort obrany, jako nedílnou součást obranyschopnosti České republiky. Můžete se podílet na realizaci staveb jak pro administrativní účely samotného rezortu, tak i u staveb, které jsou veřejné přístupné, resp. u neveřejných, které jsou označené jako „zvlášť významné“. Z pozice BIM koordinátora silového rezortu se můžete podílet na nastavení pravidel a požadavků, které v budoucnu mohou sloužit pro nadrezortní využití, např. pro kritickou infrastrukturu státu. Dále Vám můžeme nabídnout:
• Možnost podílet se na tvorbě a modernizaci procesů,
• Příležitost rozvíjet se v oblasti digitalizace a inovací,
• Flexibilní pracovní podmínky a možnost dalšího odborného vzdělávání.
Pracovní náplň:
Podpora implementace standardů a procesů managementu informací, ať již ve fázi navrhování, realizace nebo provozování staveb v rezortu obrany s návazností na celkovou digitalizaci stavebnictví v České republice.
Úprava části šablon smlouvy o dílo týkající se požadavků na využití metody BIM u jednotlivých investičních akcí pro nemovité infrastruktury v návaznosti na jejich charakter a rozsah díla,
Součinnost při vypořádaní dotazů v rámci soutěže na výběr zhotovitele díla,
Součinnost při zpracování tzv. BEP-u ze strany objednatele, kontrola odevzdaného BEP-u před předložením ke schválení BIM manažerovi MO,
Kontrola dodržení požadavků ze smlouvy o dílo,
Správa tzv. Společného datového prostředí (CDE) ze strany Objednatele v součinnosti se zhotovitelem díla a poskytovatelem CDE,
Účast na technicko-ekonomických radách a kontrolních dnech s ostatními koordinátory BIM zastupujícími subjekty, které se na realizaci zakázky podílejí. Společně řeší konkrétní dílčí kroky, harmonogramy prací, kontrolu předávaných informací atd.,
Pravidelný písemní report o stavu řízených investičních akci pro BIM manažera MO (minimálně 1x za tři měsíce),
Finální písemní vyhodnocení po ukončení jednotlivých etap investičních akcí, včetně návrhu úprav znění a rozsahu šablon BIM protokolu,
Definování návrhu úprav stávajících procesů rezortu dle vlastních zkušeností a ze zkušeností průběhu jednotlivých investičních akci,
Součinnost s jednotlivými odbory rezortu při definici šablon a výstupů z negrafických informací s ohledem na budoucí strojové zpracování dat/informací pro samotnou správu a provoz nemovité infrastruktury.
Pracovní pozice je vhodná pro absolventy.
Nástup možný dle dohody.
Nabídky se strukturovaným životopisem a stručným motivačním dopisem (max. 1 A4) zasílejte na e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz
tel. 973 206 240, 702 000 706