Přejít na: obsah | navigaci

AGENTURA HOSPODAŘENÍ S NEMOVITÝM MAJETKEM

Ministerstvo obrany České republiky



Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí volné systemizované místo:


občanský zaměstnanec – BIM koordinátor oddělení podpory projektů a kontroly veřejných zakázek odboru podpory majetkového hospodáře Agentury hospodaření s nemovitým majetkem.


Požadujeme:

- SŠ nebo VŠ vzdělání technického směru (vhodné i pro absolventy);

- splnění předpokladů k získání bezpečnostní prověrky ve stupni „Důvěrné“;

- znalost práce na PC (MS Office – zejména WORD, EXCEL);

- samostatnost, pečlivost a spolehlivost;

- ochotu intenzivně se vzdělávat v dynamicky se vyvíjecí oblasti, jako je informační managment staveb a navazující témata s návazností na digitalizaci stavebnictví v ČR;

- ochota cestovat v rámci ČR za účelem účasti na vícedenním jednání, školení nebo semináři/konference;

- analytické myšlení a schopnost identifikovat úzká místa v procesech.


Výhodou je:

- základní znalosti v oblasti procesního řízení,

- základní znalosti v oblasti práci s daty, resp. s databázemi a jejich nastavení pro strojové čtení,

- základní znalost BIM problematiky:

o Tvorba zadání a požadavků ze strany objednatele,

o Kontrola odevzdaných Informačních modelů staveb,

o Znalost CAFM systémů,

- znalost problematiky dlouhodobého ukládání dokumentů v analogové nebo v digitální podobě,

- řidičský průkaz skupiny B,

- bezpečnostní prověrka ve stupni "Důvěrné", resp. ochota jí získat.


Nabízíme:

- 13. platová třída;

- pracovní poměr na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou;

- možnost uzavření pracovního poměru na plný či zkrácený úvazek;

- místo výkonu práce Praha, Pardubice nebo Brno;

- 25 dnů dovolené;

- 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů (sick days);

- stravenkový paušál;

- příspěvky FKSP;

- služební mobil a notebook (PC a doplňky dle potřeby);

- flexibilní pracovní doba;

- benefity podle Kolektivní smlouvy;

- výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření

  započitatelné praxe.

- Zajímavou práci, která ve střednědobém i v dlouhodobém horizontu zabezpečí nemovitou infrastrukturu pro rezort obrany, jako nedílnou součást obranyschopnosti České republiky. Můžete se podílet na realizaci staveb jak pro administrativní účely samotného rezortu, tak i u staveb, které jsou veřejné přístupné, resp. u neveřejných, které jsou označené jako „zvlášť významné“. Z pozice BIM koordinátora silového rezortu se můžete podílet na nastavení pravidel a požadavků, které v budoucnu mohou sloužit pro nadrezortní využití, např. pro kritickou infrastrukturu státu. Dále Vám můžeme nabídnout:

• Možnost podílet se na tvorbě a modernizaci procesů,

• Příležitost rozvíjet se v oblasti digitalizace a inovací,

• Flexibilní pracovní podmínky a možnost dalšího odborného vzdělávání.


Pracovní náplň:

Podpora implementace standardů a procesů managementu informací, ať již ve fázi navrhování, realizace nebo provozování staveb v rezortu obrany s návazností na celkovou digitalizaci stavebnictví v České republice.

Úprava části šablon smlouvy o dílo týkající se požadavků na využití metody BIM u jednotlivých investičních akcí pro nemovité infrastruktury v návaznosti na jejich charakter a rozsah díla,

Součinnost při vypořádaní dotazů v rámci soutěže na výběr zhotovitele díla,

Součinnost při zpracování tzv. BEP-u ze strany objednatele, kontrola odevzdaného BEP-u před předložením ke schválení BIM manažerovi MO,

Kontrola dodržení požadavků ze smlouvy o dílo,

Správa tzv. Společného datového prostředí (CDE) ze strany Objednatele v součinnosti se zhotovitelem díla a poskytovatelem CDE,

Účast na technicko-ekonomických radách a kontrolních dnech s ostatními koordinátory BIM zastupujícími subjekty, které se na realizaci zakázky podílejí. Společně řeší konkrétní dílčí kroky, harmonogramy prací, kontrolu předávaných informací atd.,

Pravidelný písemní report o stavu řízených investičních akci pro BIM manažera MO (minimálně 1x za tři měsíce),

Finální písemní vyhodnocení po ukončení jednotlivých etap investičních akcí, včetně návrhu úprav znění a rozsahu šablon BIM protokolu,

Definování návrhu úprav stávajících procesů rezortu dle vlastních zkušeností a ze zkušeností průběhu jednotlivých investičních akci,

Součinnost s jednotlivými odbory rezortu při definici šablon a výstupů z negrafických informací s ohledem na budoucí strojové zpracování dat/informací pro samotnou správu a provoz nemovité infrastruktury.


Pracovní pozice je vhodná pro absolventy.


Nástup možný dle dohody.


Nabídky se strukturovaným životopisem a stručným motivačním dopisem (max. 1 A4) zasílejte na e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz

tel. 973 206 240, 702 000 706


<- Vrátit se zpět na přehled nabídek