Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí volné systemizované místo:
občanský zaměstnanec – technický pracovník skupiny údržby a provozu správy PS 0320 Plzeň oddělení provozu
Praha odboru provozu nemovité infrastruktury Agentury hospodaření s nemovitým majetkem.
Požadujeme:
- min. střední odborné vzdělání s maturitou;
- vzdělání v oboru stavebním, výhodou vysokoškolské nebo magisterské;
- znalost práce na PC (MS Office – zejména WORD, EXCEL);
- uživatelská znalost systému elektronické spisové služby (znalost práce v systému ESSS Defence výhodou);
- organizační schopnosti;
- samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
- trestní bezúhonnost.
Nabízíme:
- platová třída 10;
- pracovní poměr na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou;
- místo výkonu práce Plzeň;
- příjemné pracovní prostředí;
- 25 dnů dovolené;
- 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- benefity podle Kolektivní smlouvy;
- ubytování v gesci Ministerstva obrany;
- výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření
započitatelné praxe.
Pracovní náplň:
Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu.
Zajišťování technické správy rozsáhlých majetkových souborů (například diagnostika a hodnocení stavu, příprava a realizace výstavby a oprav apod.) včetně koordinace technickohospodářského provozu.
Metodicky a odborně zajišťuje řešení údržby a oprav stavebních objektů.
V dodavatelské oblasti prosazuje nejekonomičtější řešení a ekonomickou výhodnost prováděných oprav, odpovídá za hospodárné vynakládání finančních prostředků a provozní oblasti u PS 0320 Plzeň.
Vykonává technický dozor investora u nejnáročnějších a technologických složitých akcí.
Řídí zajišťování a kontrolu realizace prováděných odborných oprav, údržby a rekonstrukcí speciálních a složitých zařízení, systémů, staveb, komplexně zajišťuje technické kontroly u technologicky nejnáročnějších staveb a montáže zařízení na stavebném úseku u PS.
Odpovídá za správnost a úplnost převzetí díla, za ekonomickou výhodnost dodavatelem nabízené ceny, odsouhlasuje proplácení faktur za provedené práce a služby v rozsahu své působnosti.
Zabezpečuje realizaci plánu údržby a oprav, odpovídá za efektivní hospodaření s materiálem pro stavební údržbu objektů prováděnou uživateli. Zabezpečuje převzetí dodavatelských prací a služeb v souladu s uzavřenými smluvními vztahy.
Nástup možný dle dohody.
Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na email: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz.
Kontaktní osoba: Petra Dvořáková, tel. 973 206 240, 702 000 706