Přejít na: obsah | navigaci

AGENTURA HOSPODAŘENÍ S NEMOVITÝM MAJETKEM

Ministerstvo obrany České republiky



Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí :

________________________________________

o. z. – technický pracovník


občanský zaměstnanec – technický pracovník SPS 0620 Sedlec


Požadujeme:

- vyšší odborné vzdělání v oboru stavebním;

- praxe ve stavebnictví výhodou;

- zdravotní způsobilost;

- trestní bezúhonnost;

- bezpečnostní způsobilost na stupeň „Vyhrazené.


Nabízíme:

- platová třída 9;

- místo výkonu práce: letiště Sedlec;

- 200 hodin dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;

- příspěvek na stravování;

- benefity podle Kolektivní smlouvy;

- vzdělávací kurzy a školení;

- příjemné pracovní prostředí;

- výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření

  započitatelné praxe.


Pracovní činnost:

- zajišťování údržby a organizace oprav svěřených zařízení;

- plánování a provádění pravidelných prohlídek svěřených technických zařízení a kontroly jejich obsluhy, vedení záznamů a dokumentace podávání návrhů na provádění oprav a údržby;

- zabezpečuje a organizuje opravy a údržbu stavebních objektů, usměrňuje činnost pracovníků údržby;

- u technologických zařízení koordinuje stavební práce s ostatními techniky provozního střediska;

- provádí prohlídky a kontroly objektů;

- zabezpečuje veškerou předepsanou agendu ve své oblasti;

- podílí se na udržování situací objektů v aktuálním stavu, zodpovídá za vedení a doplňování lineárních náčrtů;

- u dodavatelské činnosti vykonává funkci stavebního dozoru;

- zajišťuje potřebné doklady pro běžné stavební opravy prováděné dodavatelsky, kontroluje jejich provádění, přejímá hotové práce, kontroluje faktury po odborné stránce;

- podílí se na vedení záznamu o činnosti PS, na vedení knihy závad, na zpracování a vyhodnocování měsíčního a ročního plánu činnosti PS;

 - vede a aktualizuje centrální evidenci PS a vede archív PS v souladu s platnými směrnicemi a služebními předpisy;

 - v nepřítomnosti druhého stavebního technika přebírá jeho povinnosti;

- zodpovídá za plnění čerpání přidělených RP;

- vede evidenci nájemních smluv, evidenci technické literatury;

- zadává podklady do elektronického systému zadávání veřejných zakázek, pracuje v systému ISL v oblasti evidence nemovitého majetku;

- podílí se na vedení evidence předání budov uživatelů a na vedení evidence materiálu MU 4.2 pevně spojeného s budovou (CH1.0.);

- zpracovává potřebné rozborové činnosti a výkaznictví;

- vyřizuje reklamace na dokončených akcích prováděných v opravách i investicích;

- přebírá dokončené dodavatelské práce na úseku vodního hospodářství;

- zodpovídá za agendu na úseku vodního hospodářství na úrovni Provozního střediska;

- zajišťuje svěřenou agendu na úseku ekologie včetně nakládání s odpady a zajištění jejich odvozu;

- vede evidenci spotřeby pitné vody;

- kontroluje došlé faktury a plnění smluv ze strany dodavatele;

- zajišťuje odběry vzorků pitné vody a vede evidenci jejich vyhodnocení;

- zpracovává podklady pro SOD a smlouvy o poskytování služeb až po podpis smluv;

- zodpovídá za evidenci a zákresy vodovodů a kanalizací v areálech posádky;

- dodržuje zásady protikorupčního programu MO v podmínkách organizace;

- je garantem přípravy, zadávání a kontroly veřejných zakázek v určených oblastech oprav, je členem komisí pro výběrová řízení;

- zodpovídá za věcnou správnost vymezení předmětu veřejných zakázek;

- komplexně zpracovává a kontroluje srovnávací rozpočty a cenové kalkulace pro rozhodovací proces výběru cenově nejvýhodnějších nabídek ke zhotovení prací a provedení služeb;

- zodpovídá za čerpání fin. prostředků provozních výdajů v oblasti určených oprav nemovitého majetku, plánuje, průběžně sleduje a vyhodnocuje čerpání finančních prostředků a navrhuje opatření k jejich hospodárnému využití;

- organizuje a podává případné reklamace, penalizace, zpracovává podklady pro rozborovou činnost a vyhodnocuje stav plnění uzavřených smluv;

- zpracovává podklady pro případnou oponenturu předložených dokladů a návrhů druhé strany;

- dbá na dodržování platných norem a legislativ ve své oblasti;

- samostatně zpracovává doklady na PC v programech Word a Excel;

- provádí běžnou údržbu a čištění vozidla;

- sleduje termíny provádění TO 1 a TO 2 u svěřeného vozidla a je přítomen při provádění TO.

- provádí evidenci počtu ujetých kilometrů a spotřeby PHM;

- zúčastňuje se pravidelných školení a přezkoušení řidičů motorových vozidel;

- zajišťuje a vyřizuje přepravní doklady k vozidlům (jízdní rozkaz);

- zpracovává podklady pro vstup dodavatelských firem do objektů posádky Sedlec, Vícenice u Náměště nad Oslavou, včetně předání požadavku odborného oddělení VÚ 2427, cestou V PS 0620 nebo ZV PS 0620.


Nástup možný 1. 6. 2025.


Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na email: pavla.donaczi@mo.gov.cz.


Kontaktní osoba: Pavla Donaczi, tel. 973 445 714, 720 078 216


<- Vrátit se zpět na přehled nabídek