Přejít na: obsah | navigaci

AGENTURA HOSPODAŘENÍ S NEMOVITÝM MAJETKEM

Ministerstvo obrany České republiky



Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí :


o.z. – ředitel odboru řízení staveb

občanský zaměstnanec – ředitel odboru řízení staveb Agentury hospodaření s nemovitým majetkem


Požadujeme:

- vysokoškolské magisterské vzdělání (stavební či technický obor výhodou);

- min. 5 let odborné praxe, včetně zkušenosti s vedením pracovního týmu;

- samostatnost, pečlivost, spolehlivost;

- znalost stavebního zákona a zákona o zadávání veřejných zakázek;

- znalost zákona o registru smluv;

- trestní bezúhonnost (získání bezpečnostní prověrky NBÚ - „Tajné“);

- zdravotní způsobilost;

- schopnost rychlého a věcného rozhodování;

- flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání;

- řidičské oprávnění sk. „B” výhodou.


Nabízíme:

- pracovní poměr na dobu určitou s šestiměsíční zkušební dobou s možností následné změny

  na dobu neurčitou, pracovní poměr založen jmenováním;

- platová třída 14;

- příplatek za vedení v rozmezí dle zákoníku práce;

- místo výkonu práce Hradební 772/12, Praha 1;

- 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;

- příspěvek na stravování;

- benefity podle Kolektivní smlouvy – příspěvek na penzijní připojištění;

- vzdělávací kurzy a školení;

- pružnou pracovní dobu (pevná část od 8:00 do 14:00; pružná část od 6:00 do 8:00 a od 14:00 do 18:00);

- výše základního platu bude stanovena po předložení dosavadní praxe a následném vytvoření

   zápočtu praxe.


Popis pracovních činností:

Komplexně řídí a kontroluje výkon stavebního zabezpečení – zabezpečení přípravy a realizace staveb (výstavba, rekonstrukce, modernizace a stavební úpravy) zařazených do programového financování rezortu MO v rozsahu daném vnitřními předpisy rezortu MO, včetně jejich finančního zajištění, projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy, včetně místních, přejímacích a reklamačních řízení a řešení rozporů a zpracovávání odborných technických posudků, zajišťování kolaudačních řízení, navrhování, kontraktaci a koordinaci projektantů, dodavatelů apod.

Řídí a kontroluje dodržování právních předpisů a vnitřních předpisů rezortu MO v oblasti zabezpečení investičních akcí nemovité infrastruktury MO.

Podílí se na plánování a zabezpečuje realizaci veškerých výdajů na nemovitou infrastrukturu v oblasti programového financování (dále jen investiční výstavba) rezortu MO.

Zabezpečuje koncepční, normotvornou a obdobnou činnost spočívající zejména v evidenční, rozborové a statistické činnosti, vyhodnocování výsledků a přípravě podkladů pro rozhodování v otázkách spadajících do oblasti investiční výstavby.

Plní funkci příkazce operace v rozsahu práv a povinností stanovených vnitřními předpisy u výdajů týkajících se programového financování v souladu s § 26, odst. 1, písm. a, zák. č. 320/2001 Sb., O finanční kontrole ve veřejné správě.

Řídí zpracování stanovených statisticko – ekonomických analýz a dokumentů v oblasti investiční výstavby rezortu MO.

Ochraňuje ekonomické zájmy státu, zejména ve vztahu k ekonomické efektivnosti provádění obchodních operací při provádění pořizování stavebních prací, dodávek a služeb v oblasti investiční výstavby rezortu MO.

Řídí a zabezpečuje zajišťování efektivního využívání finančních a materiálových prostředků, kontrolu hospodaření a rozborovou činnost v oblasti postupů a čerpání přidělených finančních prostředků, souvisejících se zabezpečovanou oblastí.

Řídí a kontroluje kontrolní a vyhodnocovací činnost v oblasti své působnosti.

Řídí a metodicky usměrňuje procesy komplexního zabezpečení investiční výstavby MO na celém teritoriu ČR, zejména financování, rozpočtování a plánování výdajů ve své působnosti.

Zabezpečuje úkoly spojené s ochranou objektů důležitých pro obranu státu.

Má oprávnění zpracovávat osobní údaje a určené neutajované informace v souvislosti s přidělenými úkoly a podle podmínek stanovených v organizačním nařízení ředitele AHNM.

V případě jmenování do komisí pro výběrová řízení plní úkoly člena komise.

Dodržuje zásady protikorupčního programu MO v podmínkách organizace.


Nástup možný dle dohody.


Nabídky se strukturovaným životopisem, motivačním dopisem a koncepcí řízení odboru zasílejte do 31. 5. 2025 na:


email: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz


Kontaktní osoba: Petra Dvořáková, 973 206 240, 702 000 706


Pro ucelenější informaci uvádíme níže krátké představení odboru řízení staveb Agentury hospodaření s nemovitým majetkem:

1.) Odbor řízení staveb (dále jen „OŘS“) zabezpečuje přípravu a realizaci staveb investičního charakteru a podílí se na zabezpečení přípravy a realizaci staveb zařazených do programu bezpečnostních investic NATO.

2.) OŘS se skládá ze tří regionálních pracovišť – Praha, Pardubice, Brno.

3.) Celkový počet systemizovaných míst OŘS je 78. V současné době je obsazeno 69 pracovních pozic.

4.) Objem investic se pohybuje v řádech miliard.


<- Vrátit se zpět na přehled nabídek