Přejít na: obsah | navigaci

AGENTURA HOSPODAŘENÍ S NEMOVITÝM MAJETKEM

Ministerstvo obrany České republiky



Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí :


o.z. – referent hospodaření s majetkem státu a územních samosprávných celků oddělení podpory projektů a kontroly veřejných zakázek

občanský zaměstnanec – referent hospodaření s majetkem státu a územních samosprávných celků oddělení podpory projektů a kontroly veřejných zakázek odboru podpory majetkového hospodáře Agentury hospodaření s nemovitým majetkem


Požadujeme:

- vysokoškolské magisterské vzdělání;

- samostatnost, pečlivost, spolehlivost;

- trestní bezúhonnost (získání bezpečnostní prověrky NBÚ - „Důvěrné“);

- zdravotní způsobilost;

- schopnost rychlého a věcného rozhodování;

- flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání;

- řidičské oprávnění sk. „B” výhodou.


Nabízíme:

- pracovní poměr na dobu určitou s tříměsíční zkušební dobou s možností následné změny

  na dobu neurčitou;

- platová třída 13;

- místo výkonu práce v Praze, Pardubicích nebo v Brně;

- 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;

- příspěvek na stravování;

- benefity podle Kolektivní smlouvy – příspěvek na penzijní připojištění;

- vzdělávací kurzy a školení;

- pružnou pracovní dobu (pevná část od 8:00 do 14:00; pružná část od 6:00 do 8:00 a od 14:00 do 18:00);

- výše základního platu bude stanovena po předložení dosavadní praxe a následném vytvoření

   zápočtu praxe.


Popis pracovních činností:

Posuzuje návrhy právních předpisů s celostátní působností za oblast hospodaření s nemovitým majetkem.

Provádí metodickou odbornou činnost s celostátní působností na úseku hospodaření, nabývání a nakládání s nemovitým majetkem, s nímž přísluší hospodařit MO.

Provádí kontrolu zásad zákonných úprav v oblasti hospodaření, nabývání a nakládání

s nemovitým majetkem státu z hlediska MO.

Odpovídá za posuzování a zpracování stanovisek k návrhům smluvních dokumentů

a stanovisek k dokumentaci související veřejnými soutěžemi případně s jinými obchodně – právními případy.

Zpracovává návrhy řešení v případě vzniklých sporů se smluvními partnery.

Posuzuje právní čistotu smluvních dokumentů a uplatňuje ekonomické zájmy státu při hospodaření a nakládání s nemovitým majetkem státu ve smyslu zákona č. 219/2000 Sb., a zákona č. 513/1991 Sb.

Zpracovává stanoviska a právní rozbory k dokumentaci pohledávek předávaných SLP MO, spolupracuje při vymáhání pohledávek.

Projednává v souladu s legislativními podmínkami hospodaření a nabývání s ostatními dotčenými ústředními orgány státní správy a dalšími organizačními složkami státu, státními organizacemi, územními samosprávnými celky a fyzickými a právnickými osobami.

Řídí práci odborných komisí při činnostech obsahujících právní problematiku hospodaření s nemovitou infrastrukturou.

Poskytuje právní a poradenskou činnost při realizaci nabývání a hospodaření s majetkem.

Řídí a koordinuje kontrolní a vyhodnocovací činnost v oblasti své působnosti.

Zajišťuje a řídí realizaci protikorupčního programu u AHNM.

Podílí se na řešení škod v rámci AHNM.

Podílí se na kontrolní činnosti podřízených součástí AHNM.

Koordinuje činnost právních poradců u AHNM, odborně radí při řešení právní problematiky.


Nástup možný dle dohody.


Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na:

email: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz

Kontaktní osoba: Petra Dvořáková, 973 206 240, 702 000 706


<- Vrátit se zpět na přehled nabídek