Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí :
o.z. – referent hospodaření s majetkem státu a územních samosprávných celků oddělení podpory projektů a kontroly veřejných zakázek
občanský zaměstnanec – referent hospodaření s majetkem státu a územních samosprávných celků oddělení podpory projektů a kontroly veřejných zakázek odboru podpory majetkového hospodáře Agentury hospodaření s nemovitým majetkem
Požadujeme:
- vysokoškolské magisterské vzdělání;
- samostatnost, pečlivost, spolehlivost;
- trestní bezúhonnost (získání bezpečnostní prověrky NBÚ - „Důvěrné“);
- zdravotní způsobilost;
- schopnost rychlého a věcného rozhodování;
- flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání;
- řidičské oprávnění sk. „B” výhodou.
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu určitou s tříměsíční zkušební dobou s možností následné změny
na dobu neurčitou;
- platová třída 13;
- místo výkonu práce v Praze, Pardubicích nebo v Brně;
- 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- příspěvek na stravování;
- benefity podle Kolektivní smlouvy – příspěvek na penzijní připojištění;
- vzdělávací kurzy a školení;
- pružnou pracovní dobu (pevná část od 8:00 do 14:00; pružná část od 6:00 do 8:00 a od 14:00 do 18:00);
- výše základního platu bude stanovena po předložení dosavadní praxe a následném vytvoření
zápočtu praxe.
Popis pracovních činností:
Posuzuje návrhy právních předpisů s celostátní působností za oblast hospodaření s nemovitým majetkem.
Provádí metodickou odbornou činnost s celostátní působností na úseku hospodaření, nabývání a nakládání s nemovitým majetkem, s nímž přísluší hospodařit MO.
Provádí kontrolu zásad zákonných úprav v oblasti hospodaření, nabývání a nakládání
s nemovitým majetkem státu z hlediska MO.
Odpovídá za posuzování a zpracování stanovisek k návrhům smluvních dokumentů
a stanovisek k dokumentaci související veřejnými soutěžemi případně s jinými obchodně – právními případy.
Zpracovává návrhy řešení v případě vzniklých sporů se smluvními partnery.
Posuzuje právní čistotu smluvních dokumentů a uplatňuje ekonomické zájmy státu při hospodaření a nakládání s nemovitým majetkem státu ve smyslu zákona č. 219/2000 Sb., a zákona č. 513/1991 Sb.
Zpracovává stanoviska a právní rozbory k dokumentaci pohledávek předávaných SLP MO, spolupracuje při vymáhání pohledávek.
Projednává v souladu s legislativními podmínkami hospodaření a nabývání s ostatními dotčenými ústředními orgány státní správy a dalšími organizačními složkami státu, státními organizacemi, územními samosprávnými celky a fyzickými a právnickými osobami.
Řídí práci odborných komisí při činnostech obsahujících právní problematiku hospodaření s nemovitou infrastrukturou.
Poskytuje právní a poradenskou činnost při realizaci nabývání a hospodaření s majetkem.
Řídí a koordinuje kontrolní a vyhodnocovací činnost v oblasti své působnosti.
Zajišťuje a řídí realizaci protikorupčního programu u AHNM.
Podílí se na řešení škod v rámci AHNM.
Podílí se na kontrolní činnosti podřízených součástí AHNM.
Koordinuje činnost právních poradců u AHNM, odborně radí při řešení právní problematiky.
Nástup možný dle dohody.
Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na:
email: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz
Kontaktní osoba: Petra Dvořáková, 973 206 240, 702 000 706