Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí :
o.z. – referent hospodaření s majetkem státu a územních samosprávných celků skupiny kontroly a koordinace veřejných zakázek oddělení podpory projektů a kontroly veřejných zakázek
občanský zaměstnanec – referent hospodaření s majetkem státu a územních samosprávných celků skupiny kontroly a koordinace veřejných zakázek oddělení podpory projektů a kontroly veřejných zakázek odboru podpory majetkového hospodáře Agentury hospodaření s nemovitým majetkem
Požadujeme:
- vysokoškolské magisterské vzdělání;
- samostatnost, pečlivost, spolehlivost;
- trestní bezúhonnost;
- zdravotní způsobilost;
- schopnost rychlého a věcného rozhodování;
- flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání;
- znalost práce na PC (MS Office – zejména WORD, EXCEL);
- řidičské oprávnění sk. „B” výhodou.
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu určitou s tříměsíční zkušební dobou s možností následné změny
na dobu neurčitou;
- platová třída 12;
- místo výkonu práce v Praze, Pardubicích nebo v Brně;
- 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- příspěvek na stravování;
- benefity podle Kolektivní smlouvy – příspěvek na penzijní připojištění;
- vzdělávací kurzy a školení;
- pružnou pracovní dobu (pevná část od 8:00 do 14:00; pružná část od 6:00 do 8:00 a od 14:00 do 18:00);
- výše základního platu bude stanovena po předložení dosavadní praxe a následném vytvoření
zápočtu praxe.
Popis pracovních činností:
Sestavuje a vede odbornou skupinu pro BIM, která se zabývá implementací a řízením BIM v AHNM.
Vytváří plán implementace BIM v AHNM a zodpovídá za jeho plnění.
Zodpovídá za zpracování, rozvoj, kontrolu a schvalování interních pravidel, pracovních postupů a procesů v oblasti BIM.
Odpovídá za zajištění komplexního modelu řízení souvisejících procesů BIM a komunikace zainteresovaných odborů AHNM.
Definuje softwarové a hardwarové požadavky pro bezproblémový chod systému BIM a zajištuje kooperaci při jejich údržbě a aktualizaci.
Podílí se na implementaci nových technologií BIM včetně práce s informačními modely.
Podílí se na správě CDE (společné datové prostředí), na správě přístupů, uchování, zabezpečení a distribuce dat.
Aktualizuje databázi projektové dokumentace BIM u AHNM.
Zajišťuje odbornou podporu zaměstnanců AHNM na technických radách a během realizace staveb.
Sleduje technický i procesní vývoj systému BIM v odborném prostředí, aplikuje nejnovější poznatky do vnitřního systému BIM u AHNM.
Nástup možný dle dohody.
Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na:
email: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz
Kontaktní osoba: Petra Dvořáková, 973 206 240, 702 000 706