Přejít na: obsah | navigaci

AGENTURA HOSPODAŘENÍ S NEMOVITÝM MAJETKEM

Ministerstvo obrany České republiky



Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí :


o.z. – referent hospodaření s majetkem státu a územních samosprávných celků skupiny kontroly a koordinace veřejných zakázek oddělení podpory projektů a kontroly veřejných zakázek


občanský zaměstnanec – referent hospodaření s majetkem státu a územních samosprávných celků skupiny kontroly a koordinace veřejných zakázek oddělení podpory projektů a kontroly veřejných zakázek odboru podpory majetkového hospodáře Agentury hospodaření s nemovitým majetkem


Požadujeme:

- vysokoškolské magisterské vzdělání;

- samostatnost, pečlivost, spolehlivost;

- trestní bezúhonnost;

- zdravotní způsobilost;

- schopnost rychlého a věcného rozhodování;

- flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání;

- znalost práce na PC (MS Office – zejména WORD, EXCEL);

- řidičské oprávnění sk. „B” výhodou.


Nabízíme:

- pracovní poměr na dobu určitou s tříměsíční zkušební dobou s možností následné změny

  na dobu neurčitou;

- platová třída 12;

- místo výkonu práce v Praze, Pardubicích nebo v Brně;

- 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;

- příspěvek na stravování;

- benefity podle Kolektivní smlouvy – příspěvek na penzijní připojištění;

- vzdělávací kurzy a školení;

- pružnou pracovní dobu (pevná část od 8:00 do 14:00; pružná část od 6:00 do 8:00 a od 14:00 do 18:00);

- výše základního platu bude stanovena po předložení dosavadní praxe a následném vytvoření

   zápočtu praxe.


Popis pracovních činností:

Sestavuje a vede odbornou skupinu pro BIM, která se zabývá implementací a řízením BIM v AHNM.

Vytváří plán implementace BIM v AHNM a zodpovídá za jeho plnění.

Zodpovídá za zpracování, rozvoj, kontrolu a schvalování interních pravidel, pracovních postupů a procesů v oblasti BIM.

Odpovídá za zajištění komplexního modelu řízení souvisejících procesů BIM a komunikace zainteresovaných odborů AHNM.

Definuje softwarové a hardwarové požadavky pro bezproblémový chod systému BIM a zajištuje kooperaci při jejich údržbě a aktualizaci.

Podílí se na implementaci nových technologií BIM včetně práce s informačními modely.

Podílí se na správě CDE (společné datové prostředí), na správě přístupů, uchování, zabezpečení a distribuce dat.

Aktualizuje databázi projektové dokumentace BIM u AHNM.

Zajišťuje odbornou podporu zaměstnanců AHNM na technických radách a během realizace staveb.

Sleduje technický i procesní vývoj systému BIM v odborném prostředí, aplikuje nejnovější poznatky do vnitřního systému BIM u AHNM.


Nástup možný dle dohody.


Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na:

email: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz

Kontaktní osoba: Petra Dvořáková, 973 206 240, 702 000 706


<- Vrátit se zpět na přehled nabídek