Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí volné systemizované místo
o.z. – Právník – referent hospodaření s majetkem státu a územních samosprávných celků ředitelství odboru provozu nemovité infrastruktury Agentury hospodaření s nemovitým majetkem
Požadujeme:
- vysokoškolské magisterské vzdělání;
- znalost práce na PC;
- komunikační a organizační schopnosti, týmová spolupráce, ochota sebevzdělávání,
samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
- trestní bezúhonnost.
Nabízíme:
- platová třída 12;
- místo výkonu práce Praha;
- příjemné pracovní prostředí;
- benefity podle Kolektivní smlouvy;
- příspěvky FKSP;
- příspěvek na stravování;
- možnost ubytování v gesci Ministerstva obrany;
- výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření
započitatelné praxe.
Pracovní náplň:
Komplexně zajišťuje a odpovídá za právní úkony při nabývání majetku, provedení prací a nákupu služeb v působnosti oddělení provozu.
Odpovídá za to, že odděleními provozu zpracovaný nebo připomínkovaný návrh textu právního úkonu je v souladu s obecně závaznými právními předpisy a interními normativními akty.
Koordinuje výkon právní služby u oddělení provozu a u podřízených PS.
Samostatně prování analýzu zjištěných nedostatků při zadávání veřejných zakázek, navrhuje způsoby odstranění, metodicky usměrňuje tuto činnost v rámci oddělení, zajišťuje jednotnou aplikaci právních norem, které se vztahují k akviziční činnosti s důrazem na ochranu zadavatele před vznikem škod a ztrát z obchodního případu.
Upozorňuje Ř OPNI, vedoucí oddělení OPNI, popř. další vedoucí na případné porušování obecně závazných právních předpisů a interních normativních aktů a navrhuje opatření k nápravě zjištěných nedostatků.
Vykonává odborného právního poradce Ř OPNI, jednotlivých oddělení OPNI a sleduje dodržování platného právního řádu v činnosti služby na teritoriu.
Zpracovává zásadní právní stanoviska ke složitým právním případům a pro potřeby Legislativního a právního odboru k řešení sporů u soudů a správních orgánů.
Završuje připomínkovou činnost k návrhům služebních předpisů, pomůcek a nařízení vyšších stupňů služby.
Vede evidenci všech právních předpisů a informuje příslušníky organizace o jejich dopadech do činnosti služby.
Samostatně a komplexně stanovuje způsob řešení reklamací dodávek.
Provádí kontrolní činnost a poskytuje právní podporu.
Odpovídá za navržení způsobu a přípravy podkladů pro zadání veřejné zakázky v rámci působnosti OPNI dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění.
Vypracovává návrhy smluv oddělení provozu.
Je garantem právní správnosti všech předložených smluv.
Nástup možný k 1. 5. 2025.
Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail:
Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz
Kontaktní osoby: Petra Dvořáková, tel.: 973 206 240, 702 000 706