Přejít na: obsah | navigaci

AGENTURA HOSPODAŘENÍ S NEMOVITÝM MAJETKEM

Ministerstvo obrany České republiky



Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí volné systemizované místo


o.z. – Právník – referent hospodaření s majetkem státu a územních samosprávných celků ředitelství odboru provozu nemovité infrastruktury Agentury hospodaření s nemovitým majetkem


Požadujeme:

- vysokoškolské magisterské vzdělání;

- znalost práce na PC;

- komunikační a organizační schopnosti, týmová spolupráce, ochota sebevzdělávání,

  samostatnost, pečlivost a spolehlivost;

- trestní bezúhonnost.


Nabízíme:

- platová třída 12;

- místo výkonu práce Praha;

- příjemné pracovní prostředí;

- benefity podle Kolektivní smlouvy;

- příspěvky FKSP;

- příspěvek na stravování;

- možnost ubytování v gesci Ministerstva obrany;

- výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření

  započitatelné praxe.


Pracovní náplň:

Komplexně zajišťuje a odpovídá za právní úkony při nabývání majetku, provedení prací a nákupu služeb v působnosti oddělení provozu.

Odpovídá za to, že odděleními provozu zpracovaný nebo připomínkovaný návrh textu právního úkonu je v souladu s obecně závaznými právními předpisy a interními normativními akty.

Koordinuje výkon právní služby u oddělení provozu a u podřízených PS.

Samostatně prování analýzu zjištěných nedostatků při zadávání veřejných zakázek, navrhuje způsoby odstranění, metodicky usměrňuje tuto činnost v rámci oddělení, zajišťuje jednotnou aplikaci právních norem, které se vztahují k akviziční činnosti s důrazem na ochranu zadavatele před vznikem škod a ztrát z obchodního případu.

Upozorňuje Ř OPNI, vedoucí oddělení OPNI, popř. další vedoucí na případné porušování obecně závazných právních předpisů a interních normativních aktů a navrhuje opatření k nápravě zjištěných nedostatků.

Vykonává odborného právního poradce Ř OPNI, jednotlivých oddělení OPNI a sleduje dodržování platného právního řádu v činnosti služby na teritoriu.

Zpracovává zásadní právní stanoviska ke složitým právním případům a pro potřeby Legislativního a právního odboru k řešení sporů u soudů a správních orgánů.

Završuje připomínkovou činnost k návrhům služebních předpisů, pomůcek a nařízení vyšších stupňů služby.

Vede evidenci všech právních předpisů a informuje příslušníky organizace o jejich dopadech do činnosti služby.

Samostatně a komplexně stanovuje způsob řešení reklamací dodávek.

Provádí kontrolní činnost a poskytuje právní podporu.

Odpovídá za navržení způsobu a přípravy podkladů pro zadání veřejné zakázky v rámci působnosti OPNI dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění.

Vypracovává návrhy smluv oddělení provozu.

Je garantem právní správnosti všech předložených smluv.


Nástup možný k 1. 5. 2025.


Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail:

Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz

Kontaktní osoby: Petra Dvořáková, tel.: 973 206 240, 702 000 706


<- Vrátit se zpět na přehled nabídek