Přejít na: obsah | navigaci

AGENTURA HOSPODAŘENÍ S NEMOVITÝM MAJETKEM

Ministerstvo obrany České republiky



Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí :

občanský zaměstnanec – ředitel odboru řízení staveb Agentury hospodaření s nemovitým majetkem

Požadujeme:
- vysokoškolské magisterské vzdělání (stavební či technický obor výhodou);
- min. 5 let odborné praxe, včetně zkušenosti s vedením pracovního týmu;
- samostatnost, pečlivost, spolehlivost;
- znalost stavebního zákona a zákona o zadávání veřejných zakázek;
- znalost zákona o registru smluv;
- trestní bezúhonnost (získání bezpečnostní prověrky NBÚ - „Tajné“);
- zdravotní způsobilost;
- schopnost rychlého a věcného rozhodování;
- flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání;
- řidičské oprávnění sk. „B” výhodou.

Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu určitou s šestiměsíční zkušební dobou s možností následné změny
  na dobu neurčitou;
- platová třída 14;
- příplatek za vedení;
- místo výkonu práce Hradební 772/12, Praha 1;
- 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- příspěvek na stravování;
- benefity podle Kolektivní smlouvy – příspěvek na penzijní připojištění;
- vzdělávací kurzy a školení;
- pružnou pracovní dobu;
- výše základního platu bude stanovena po předložení dosavadní praxe a následném vytvoření
   zápočtu praxe.

Popis pracovních činností:
Komplexně řídí a kontroluje výkon stavebního zabezpečení – zabezpečení přípravy a realizace staveb (výstavba, rekonstrukce, modernizace a stavební úpravy) zařazených do programového financování rezortu MO v rozsahu daném vnitřními předpisy rezortu MO, včetně jejich finančního zajištění, projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy, včetně místních, přejímacích a reklamačních řízení a řešení rozporů a zpracovávání odborných technických posudků, zajišťování kolaudačních řízení, navrhování, kontraktaci a koordinaci projektantů, dodavatelů apod.
Řídí a kontroluje dodržování právních předpisů a vnitřních předpisů rezortu MO v oblasti zabezpečení investičních akcí nemovité infrastruktury MO.
Podílí se na plánování a zabezpečuje realizaci veškerých výdajů na nemovitou infrastrukturu v oblasti programového financování (dále jen investiční výstavba) rezortu MO.
Zabezpečuje koncepční, normotvornou a obdobnou činnost spočívající zejména v evidenční, rozborové a statistické činnosti, vyhodnocování výsledků a přípravě podkladů pro rozhodování v otázkách spadajících do oblasti investiční výstavby.
Plní funkci příkazce operace v rozsahu práv a povinností stanovených vnitřními předpisy u výdajů týkajících se programového financování v souladu s § 26, odst. 1, písm. a, zák. č. 320/2001 Sb., O finanční kontrole ve veřejné správě.
Řídí zpracování stanovených statisticko – ekonomických analýz a dokumentů v oblasti investiční výstavby rezortu MO.
Ochraňuje ekonomické zájmy státu, zejména ve vztahu k ekonomické efektivnosti provádění obchodních operací při provádění pořizování stavebních prací, dodávek a služeb v oblasti investiční výstavby rezortu MO.
Řídí a zabezpečuje zajišťování efektivního využívání finančních a materiálových prostředků, kontrolu hospodaření a rozborovou činnost v oblasti postupů a čerpání přidělených finančních prostředků, souvisejících se zabezpečovanou oblastí.
Řídí a kontroluje kontrolní a vyhodnocovací činnost v oblasti své působnosti.
Řídí a metodicky usměrňuje procesy komplexního zabezpečení investiční výstavby MO na celém teritoriu ČR, zejména financování, rozpočtování a plánování výdajů ve své působnosti.
Zabezpečuje úkoly spojené s ochranou objektů důležitých pro obranu státu.
Má oprávnění zpracovávat osobní údaje a určené neutajované informace v souvislosti s přidělenými úkoly a podle podmínek stanovených v organizačním nařízení ředitele AHNM.
V případě jmenování do komisí pro výběrová řízení plní úkoly člena komise.
Dodržuje zásady protikorupčního programu MO v podmínkách organizace.

Nástup možný dle dohody.

Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem zasílejte do 20. 11. 2024 na adresu:

Agentura hospodaření s nemovitým majetkem
Hradební 772/12
110 00 Praha 1
nebo na email: Petra.Dvorakova2@SIS.acr, Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz
Kontaktní osoba: Petra Dvořáková, 973 206 240, 702 000 706

<- Vrátit se zpět na přehled nabídek